Black Clover Episode 74
PG-13
Flower of Resolution dub

4.7 (4665 votes)
Aired 1 year ago
Updated July 12, 2020 · 74k Views · by u/MeowMix

Episode List

Comments

u/AverageOtaku · 1 year ago
I want to see him use his demon powers
u/BeWaReJay · 1 year ago
Okay now what’s with the “sends back at 2x the power” stuff from The Seven Deadly Sins
u/Alizatf · 3 months ago
yea ik full counter and he kinds look like ban too.
u/Budhaditya · 1 year ago
A weird laugh to end the episode seriously!!!!!!!!!!!!!
u/ucii · 1 year ago
The animation keeps getting more sloppy, I thought this was pretty popular so the budget should be bigger..
u/Chillx · 1 year ago
Popular doesn’t matter to budget...
u/ucii · 1 year ago
it does, you would put in more effort and money into something with higher demand ...
u/Massive · 1 year ago
it was the budget, I thought my internet connection was fucking up?.
u/PusseyDonn · 1 year ago
hot spring episode was animated perfectly,maybe they do these ``lower class``fights like this and when last 4 imporant battles come they make animation great again cause this is weekly anime this isnt some seasonal anime like that bnha shit so that they can use whole year to animate it perfectly and then release it week per week
u/Exerxes · 1 year ago
Yep, it gets sloppier each episode it seems. They are lazy.
u/HugedJackedMan · 1 year ago
lazy? well they have to cut some corners because this wasn't planned to make it past 51 episodes, the fact that this anime is still going on is amazing it's not like one studio works on one anime at a time, theres a lot of prep for other shit on the side so i think they are doing pretty fucking good buddy
u/Linny · 3 months ago
FULL COUNTER lmao
u/Alizatf · 3 months ago
mimosas right boob is huge
u/datasianren · 1 year ago
First boi
u/somerandoweirdo · 1 year ago
2nd gorl
u/Nani_Koray · 1 year ago
Admin, A request add an openload server please
u/Curedpie · 1 year ago
4th hahaha
u/banirakyarameru · 1 year ago
I hope it's not a waste battle uwuuu
u/TheWeegan · 1 year ago
so, were you satisfied? XD
u/banirakyarameru · 1 year ago
well, I was satisfied enough but it didn't reach my expectations tho 😅
what about you?
u/TheWeegan · 1 year ago
I would say a perfect first round when we have the MCs team versus characters we know close to nothing about haha
u/DipperDonuts · 1 year ago
The new theme song is now way better
u/IEMOZ · 1 year ago
Is that you Naofumi-san I see?
u/Maj1 · 1 year ago
this aint the hero of the rising shield lol
u/IEMOZ · 1 year ago
Owo
Nani!?!?!?
u/banirakyarameru · 1 year ago
well, I finished the episode and I must say this is good enough for the first battle. hehe.
u/Qedichi · 1 year ago
don't you just love it how in the old website (masterani.me) everybody was shitting on black clover, where as now they are nowhere to be found ;D
u/Maj1 · 1 year ago
The animation was a disappointment frames were really bad and not even that much of a cool fight but I wish it was good fight
u/Tenny · 1 year ago
His book was the 3 leaf clover if you look closely I think his after all the leafed clovers books
u/Fog · 1 year ago
Animation was really low tier, even more so than usual... That's not a real problem since there wasn't anything important going on, BUT! Damn is the pacing sad, this whole ep could have happened in like 4? minutes, and that's not even rushing it, notice how much time they spent with the silly comments everyone had on what's going on, this is some filler tier episode :(
u/Enjii · 1 year ago
Im a fan of xerx tbh is that weird 😂
u/Djtrizzle · 1 year ago
Asta bout to clap Mimosa's cheeks.
u/AngelKitten044 · 1 year ago
your saying it the other way around mimosa gonna clap astas cheeks asta likes sister mary and mimosa likes asta like noel
u/AngelKitten044 · 1 year ago
your saying it the other way around mimosa gonna clap astas cheeks asta likes sister mary and mimosa likes asta like noel
u/AngelKitten044 · 1 year ago
your saying it the other way around mimosa gonna clap astas cheeks asta likes sister mary and mimosa likes asta like noel
Switch to Subtitled Version