Mairimashita! Iruma-kun Episode 22
PG-13
Sparkling Shock dub

4.7 (748 votes)
Aired 4 months ago
Updated July 12, 2020 · 15.3k Views · by u/GoodGuy

Comments

u/frsaperture · 4 months ago
oh no, tis a fanfic goldmine
u/Syrellaris · 4 months ago
loved this episode :D
u/NyaakuSan · 4 months ago
isn't it great?! xD
u/HalfAnim · 4 months ago
I like the part, Do you want to become dem-dols? the aswer was . No! , Nah...
u/Me3 · 4 months ago
Wait, was someone's mom a pop star?
u/Syrellaris · 4 months ago
I think it was Clara's mother. might be completely wrong though xD
u/Me3 · 4 months ago
That's what I thought too, but I didn't want to spoil it. Maybe that's why they have family singing time?
u/Thavast · 4 months ago
Iruma best trap lol
u/soleaira · 4 months ago
id love to see him dressed as a girl more often. he was so kawai
u/Akisoru · 4 months ago
look like clara's mom is a pop star kekek
u/TBH420 · 4 months ago
idk i say felix the trap from starting a new life in another world is a better trap tbh
u/Johnpaul911 · 4 months ago
tttttrrrrraaaaapppppp!!!!!
u/zumokik · 4 months ago
The one and only "Murase Ayumi" lol
u/Sunny649 · 4 months ago
"Shoujo Janai!!"
-Murase Ayumu as Murase Ayumi
u/shadovv · 4 months ago
This episode kinda makes me want to give a music anime a try, loved this episode so much.
u/RedBear300 · 4 months ago
Does that mean iruma's trap?
u/Sniffles · 4 months ago
they use the number 666 in some way every time they include numbers don't they
u/Lester11 · 4 months ago
So Clara just stripped them before everyone & asmodeus looking like Alicie is a trap of the year
u/soybean · 4 months ago
this was the best episode!
u/Apple · 4 months ago
I like how the dance ain't in cg
u/RedBear300 · 4 months ago
Was irumas voice actor the one who sang? OR was it a girl voice actor?
u/RedBear300 · 4 months ago
Was irumas voice actor the one who sang? OR was it a girl voice actor?
u/wardannn · 3 months ago
wassup bois are these fillers or what
u/wardannn · 3 months ago
wassup bois are these fillers or what
u/boomboom · 3 months ago
I've tried using the search bar but it doesn't work why is this happening??
Switch to Subtitled Version