Maou Gakuin no Futekigousha: Shijou Saikyou no Maou no Shiso, Tensei shite Shison-tachi no Gakkou e Kayou Episode 1
NR
The Misfit of Demon King Academy sub

4.7 (542 votes)
Aired 1 month ago
Updated August 9, 2020 · 27.5k Views · by u/GoodGuy

Comments

u/BROWNlE · 1 month ago
DONT YOU FUCKING DARE SAY FIRST. I WILL BAN YOUR ASSSSSSSS
u/IJustDrankALavaLamp · 1 month ago
second
u/xXRoyalKnight5 · 1 month ago
This anime is gonna be fire
u/Emperor_Kweh · 1 month ago
Well you said it now you gonna ban yourself tsk tsk. 8D
u/Duculescu · 1 month ago
I want to be in front seat seeing them banned!!! JK.
u/kazimthind0 · 3 weeks ago
Why is my search not working it say 505 server error
u/kazimthind0 · 3 weeks ago
Why is my search not working it say 505 server error
u/RM185 · 3 weeks ago
Mine too my search is not working as well
u/mohammad673 · 1 month ago
goona be this seasons guilty pleasure probably
u/Abdul_Rehman · 1 month ago
this will at leat be better than the 8th son are you kidding me last season
u/FireFrost · 1 month ago
The 8th son are u kidding me is ASS
u/FireFrost · 1 month ago
The 8th son are u kidding me is ASS
u/llsh · 1 month ago
this gon be a bad good anime
u/Young_dagger_dx · 1 month ago
bruhhh this anime is 🔥🔥🔥 when's the 2 episode dropping? I want moreee from the start
u/happysugarlife · 1 month ago
let's gooooooo
u/mohammad673 · 1 month ago
gonna*
u/Young_dagger_dx · 1 month ago
Letss gooooooooooo
u/Lightningra · 1 month ago
Dayum Madao Sado reincarnated once again
u/Dxnysh · 1 month ago
misha in the manga is wayy better imo
u/Young_dagger_dx · 1 month ago
bruhhh this anime is 🔥🔥🔥 when's the 2 episode dropping? I want moreee from the start
u/NotF2Bully · 1 month ago
it will be on 11th of july.
u/Sunny649 · 1 month ago
Lol a better version of Zero no Mahou no Sho x'D Magic that doesn't work on its origin/creator! x'D
u/Otaku99 · 1 month ago
bruh i requested for this Good anime
u/XDNEW2 · 1 month ago
ooOooOooooooOoo
u/happysugarlife · 1 month ago
this gonna be a good one I got a good feeling about this
u/Eujo00 · 1 month ago
this is it!!! One of my favorite novel is now IN ANIMEEEE!!
u/Inui-juuzo · 1 month ago
That’s an amazing start 👍
u/BigBoxer23 · 1 month ago
LETSSSSS GOOOO
u/Shichibukai7 · 1 month ago
Oh yeah, this is right up my alley 👌👌

I'm calling it now, Misha is best girl 🙏🙏
u/mikani13 · 1 month ago
This shit about to be dope at !!!